då va de dags igen..

jahopp dagen segar sig fram men snart blir det nog att spela fia med knuff med farfar ;)
ska även gå och köpa något på hemköp för ovanlighetens skull :P är lite sugen på glass faktiskt.

Har precis ätit och mamma och jag är
 mkt nöjda med kvällens "påskbord" : ÄGGMACKA.
haha ja kan riktigt  känna påskkänslan asså.
 Aja man får väl respektera att farmor och farfar inte firar påsk som vi gör.

Målade alla naglarna och då är de alla 10 på händerna och
 alla 10 på fötterna med mitt finfina silvernagelack(Y)
Blev så fint så =)     Ska bli skönt att åka hem i morgon och tur att jag har fia
 så att jag kan känna mig lite saknad :P hon skulle roa mig hela kvällen sa hon
så får hoppas på de. Slösade ju faktiskt 1 krona på att prata med henne en timme igår :P
haha nedå de va så trevligt såååååå

Måste nämna mina små kommentarare Pundare 1,2 och 3
haha synd bara att ja avslöjade pundare 3 :P

ska gå ut nu tänkte jag men finns inte en jävel ute, vart är alla lix?
Såg ett moppegäng igårkväll, cirkus halv12 haha de är då dom är ute :P
Men fan va man saknade tattar Mås , haha tro de eller ej men I miss you guys ;)

Nu har ja inget att skriva men kommer nog ett inlägg senare,
kan ju inte ligga ilä så som mamma bloggar menar ja;)

SeYaaaaaaaaaaaa   Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0