natti natti

Hejhej nu är jag här igen och ska skriva av mig lite :P

Internet har strulat heeela dagen och har nog loggat in och ut 100 ggr på 5 min och de är inte att överdriva
Blir galen och får inget som ngn skriver knappt, haha  aja tur att man klarade kvällen och att telia skärper siig!

Vaknade kl 8 och som tur är somnade jag med bullen och vaknade 
med den, på med lite smink sen ner och dricka lite kaffe mötte fia kvart över 8 
och tror de eller ej men ja hade en egen cykel :) 
Väl framme i skolan var de historia och hejja ja lovar hela klassen somnade, uscha:P
Sen spanska och jag fick G WOOOHOO fan va gött, fick ju mer än Brajjan så är fett nöjd ;)
Sen började man piggna till, eller ah tröttare men flummigt så säg va ni vill :P
De blev iaf svenska och vi fick Anders att flytta på inlämningen av novellen tacktack :D
Satt med massa och hade gruppkonversation på msn hahaha aldrig skrattat så mycket åt fia
och mats asså haha fifan ;) mkt knas och allt :P
Sedan naturkunskap och samma sak där va de helt flum och josef trodde att han va så rolig
men va ju inte honom vi skrattade åt tyvärr:P haha men men låt han tro de:P
Sedan blev de sista lektionen och de va datakunskap haha anders va inte där så fick
enskilda uppgifter och de gick inte alls bra, ballade sönder på fia, fast va ju inte henne ja va sur på egentligen :P
haha tur att hon förstår iaf haha ;) men de ordnade sig sedan när mats och ja slog våra kloka huvuden ihop:P

Träningen gick sådär, mådde illa halva så satt mest och tittade och fia kom till mig senare för att kolla DH med mig :)
snart blir det att sova och imon blir det att hoppas att de blir en händelserik dag. Blir Chippe sen på kvällen med
faktiskt, ett tag sen nu så de ska bli mys :) 



Sov gott
SeeeeeeeeYaaaaaaaaaaaah 

Pussssss :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Egen cykel??? Tror nog att den är min!!!

Puss

2009-04-21 @ 23:51:37
Postat av: mia

tur ni har datorn va!!! glöm ej rösta på in sida du!!

2009-04-22 @ 08:02:28
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0