Nu va de dags att stå på egna ben

Fick bli att göra en egen blogg eftersom min kära syster ville veta vad som skädde i min värld :P
Men har inte dumpat min käre bloggvän fia utan vi uppdaterar när vi kan (
www.ironiqueens.blogg.se)

Nu sitter jag i skåne och kom hit igår,men åker imon Höhö jag vet att m-town saknar miig ;)
Men resan va ganska smärtfri iaf( brukar nämligen få bajsont i röven) Men allt ljud störde mig något enormt. Både från pappas GPS och radion och Tyzon. Och inte bara de, när man kommer neråt börjar de lukta skit, och då Menar jag LUKTA SKIT!  aja väl framme så hoppades både jag och mammut att de skulle bli lite lugn och ro, men icke!
Farfars hörapparat piper HELA tiden och han frågar frågor och berättar historier som man hört ett X antal gånger, men lika bra att lyssna som om de var första gången man hörde de. Men egentligen vill man bara hitta stoppknappen men för de är som en cd som spelas på repeat!

Men allt är inte Pina, det är mysigt att träffa de små gullisarna igen :) länge sen nu!
Påskharen har hittat hit med ett stort påskägg :)
Även den andra påskharen har kommit med 500 spänn, Danke Oma :) <3

Nu blir det mat och sedan upptäcksfärd i tollarp och se om folk lever ;)
Hörs senare eftersom ja ska  vara lika cool med bloggen som mammut
( bummlingmamma.blogg.se )
SeYa Puss ;)

Kommentarer
Postat av: pundare1

fett intressant!!! blir ett fan dirr

2009-04-11 @ 14:27:32
Postat av: pundare2

Leeeeeeeeeewpodowski! :D

2009-04-11 @ 15:17:47
URL: http://www.redtube.com
Postat av: pundare3

Jonas är soet :D

2009-04-11 @ 15:46:18
URL: http://www.youtube.com
Postat av: mia

shit.. vilken snäll påskhare du har där nere.. här e påskharen snål inte ens en endaste godis bit

2009-04-11 @ 18:40:02
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0