Onsdag...

.. ja sovmorgon som va såååå skönt :)
Idrott som är kul som vanligt men sen spanska -.- aja de va ganska chill 
man sitter bara och kollar på klockan :P
Lunch som bestod av knäckebröd och vatten, hejj fängelse! 
Sen matte och snabb repetion och lite fastnade iaf P
Sen Älsklings lektionen, Slöjd som man alltid är kissenödig efter
Men de goaste är den långa 40 min rasten som vi alltid tar :P

För er som läst mammas bogg lät de som om ja va på skit dåligt humör när ja kom
hem vilket INTE stämmer!  Tänk er själva ett internet som inte funkar och du vill inget annat
än in och kolla vilka som lagt in bilder på bdb eller vilka som är pratglada på msn!
okej de är mitt liv, kanske bara fia som håller med men de är mkt Frustrerande !
Tillbaka till de vi pratade om, jo där sitter du och du ser hur de laddar och mitt i alltihop skriker 
Någon från undervåningen att de är mat, men jaha de har ja ju inte tid med när de är såååååå nära att 
du kan se en bild! helt inne där skriker man till, " Jag kommer"
Men då skriker rösten högre "MAAAAAAAAAAAAAAAAAT"
jamen va tjatar hon om ja kommer flyger de i huvudet samtidigt som ja skymtar halva bilden , och då blev
de lite automatiskt att man blir lite irriterad, inte på mammi där nere utan just på datorn! Men då kommer de ur min
Lilla mun , " MEN JA KOMMER, CHILLA FÖRFAN" de va den ända svordomen idag, förutom när ja skrek
på Oscar, Jävla råtta, men de va också omedvetet lix, Du är jätte söt oscar och inte alls lik en råtta ;)

Maten hemma var iaf god och de blev army wives efter de, För bra ;) samtidigt som En hållerpå att dör klampar min
pojkvän in, tur att man inte satt och bölade, för de hade ju inte varit coolt ;) haha 
Mys med honom iaf :)) 

Nu blir de fråga Olle och mackor med O´boy :)

Imon är jag och lina Pirater i skolan så " Ajaj Kapten" ;)

SeeeeeeeYaaaaaaaaaaah :)

Pussssssssssss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla fröken!! Jag skriker inte....Och jag tjatar inte heller, mer än när det är nödvändigt!!!

jag är en väluppfostrad bumlingmamma =)

Puss

2009-04-22 @ 22:31:57
URL: http://mlingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0