Söndag :)

Dags för sista dagen på träningslägret idag då! blir väl pepp när
 ja kommer ner dit men just nu känns allt så meningslöst.

Skulle kunna sova mycket längre men skönt att gå så behöver tiden :P
Har precis ätit frukost och faktiskt druckit kaffe (Y) så nu ska ja bli piggare iaf.
Tur att Fellan och Ofelia är på träningen annars hade dagen sugit röv.
Ska även till jobbet efter, för att lägga schema och shit,
 hoppas på mindre jobb men med högre lön .

SeeeeeeeeYaaaaaaaa Puss :)


 Jag vet att det inte är lätt men ja måste få ha mina dåliga dagar utan att de ska bli såhär!
Men de är nog för mkt begärt, måste nog vara glad hela tiden för att de ska bli bra.
Hoppas du flippar när andra också är ledsna, ja menar då lär de inte vara lätt
Vi bor ju i EmoTown! Visst att du vill veta men säger ja ngt blir de ju bara värre ändå
därför är de bättre att vara tyst och låta de gå över. jag vet att du bryr dig och de räcker
för att göra mig glad tillslut. De är du som betyder något och den jag bryr mig om
Därför gör de så ont... 
Chippe, finaste du va inte sur :( <3
 

Kommentarer
Postat av: Bumlingmamma

Trodde ni hade det kul på täningslägret??

Ja, hoppas kan man ju alltid. Men man får inga pengar om man inte jobbar!!



Ett litet moln på kärleks himlen?

Ha en bra dag

Puss

2009-04-19 @ 09:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0