natti natti

Älsklingen gick nyss, de sög för han är såå mys ;)
Du är en av de få som gör mig lycklig <3


Men har kommit på något jag stör mig på nu och måste bara skriva de!
Människor som måste ha andras uppmärksamhet genom att "må så jävla dåligt"
Och ni undrar varför folk kallar er emo!, Hmm klurig fråga dedär.
Näe blir bara så trött för man sprider ju sin ledsamhet till andra och palla de.
Hahah visst får man vara ledsen men va förfan inte de i 100 år för att man fick dåligt på ett prov t.ex. XD
Och speciellt när de gäller folk i sin omgivning så hjälper ja ju dom och pratar ut för sån är jag men och de får man gärna göra de är inte de men jag skulle inte sitta och böla för ngt som man egentligen inte har något att böla för. Fan stå upp till den du är och är de någon som stör sig på dig så visa att du är bättre, ingen mår ju bra av att vara deppig. Iallafall inte jag, sen är ju inte ja guds bästa barn heller för ja berättar ju inte ens vad de är när ja är sur och de är väl inte heller bra men ja håller på att bättra mig, de kan ja lova. 

Nehe träningshelg är de nu som gäller så måste sova lite :) 

SeeeeeeeeeeeeYaaaaaaaaaaaaa   Pusss på kinden *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0