:)

Jobbade bara en timme för Claudi va sen :P men men stressade hem för att hinna till Mattias Klum.
Kom nyss hem från Parkskolan nu, och ja kan säga 
att de va jättekul att hjälpa till men är heelt slut nu :P
Började med att vi kom och lina och ja skulle ha hand om ostkakan och cidern
Men eftersom det var föreläsning stod vi bara och proppade i oss godis, haha :p
Men sen plockade lite med frukt, fyllde på cider och pratade med mattanterna :P
Sen var de dags att ta hand om trafiken och shiiit va bilar :O haha men kul va de:)
Lina och ja va bäst inne på grusplanen :P blev till och med fullt borta på jackobs gränd:P
Sen in igen och förbereda för nästa grupp som skulle ha ostkaka och cider. städade lite och
hade de mysigt ;) mkt godis blev de;P

Sitter hemma och är trött som fan. ska snart sova tänkte jag.

SeeeeeeeeeeeeYaaaaaaaaaaah pussss




Sofia, du vet att jag alltid finns här!
Tusentals skratt ryms i ett liv  Floder av tårar rinner förbi  Allt ska vi dela, du och jag 
Forever and ever You know ;)




Kommentarer
Postat av: sofia

jag vet inte vad jag skulle göra utan dig johanna!

älskar dig. Och du ska veta att jag finns alltid här för dig också..

tack för att du finns<3 men tyck inte synd om mig.

<3

2009-04-20 @ 23:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0