Det drar sig mot kväll...

Jaha då va denna dag över och ja har satans ont
i mitt lår så ja skulle kunna slita ut de och byta med fia
( ändast för att hon loggade in på msn nyss ) :P
Har även fått en fet blåsa på min tå, inge kul ska ja säga er.
Sen en fet finne under näsan precis, haha men den kletar
jag bara på min finnemang finngel ;)

åt precis glass och såg på linas kvällsbok haha sjuk säger ja bara xD
Ska ner och äta ngt mer tänkte ja sen ska jag nog mysa ner i min
säng och se wallander. kommer nog somna tidigt och de ska bli skönt :)

Är lite sur nu men de går snart över ska ni se, lina fick smaka på de idag
på morgonen haha hon blev nästan rädd, men ja är ju snäll egentligen ;)

Men vi syns i morgon!
Pussssss / Johhhanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0