:)

Jahopp då vaknade man bredvid älsk igen :)
Benet värker och som tur va hade ja moppen 
och kunde åka hem på den runt halv 7 ;)
 Det var lagom ruggigt ute
så ganska mörkt så jag satt där på moppen
och såg mig själv ligga i sängen och sova.
Moppen gick sakta vill ja lova  haha ;)
Väl hemma så hoppade ja på ett ben upp
och sprang sista biten till sängen.
Mm värme :)
Men nehe då kommer de jävla målarna
och ska börja skrapa bort färgen på våra 
ytterväggar. HALLÅÅ NÅGON KANSKE
VILL SOVA!!!! bara för att ni har ett skitjobb
på sommaren behöver de icke gå ut över mig.

Men somnade efter ett tag iaf och vaknade sen vid 12 ;)
och nu sitter ja här, vet inte vad som händer idag
mer än att jag inte kan träna :( Matchen gick piss
för min del för kan inte springa. Men laget kämpade 
på och sen fick vi in ett jävla pissmål 2 min kvar av
matchen. SKIT va de!  tur att ja fick blåbärspaj av
älsk då och massage på benet, de GILLAS ;)

Nu tänkte ja äta hamburgare med bröd :)

Kärleken övervinner allt och jag är så lycklig :)
"skulle du  se mig i ögonen och fråga vem jag skulle välja 
så vet du redan svaret! jag skulle säga att jag älskar dig så mycket, 
att jag skiter totalt i ******* bara jag få vara
med dig, allt Johanna allt är du för mig .Jag skulle ta livet av mig 
 ärligt om du gjorde slut nu! För du är det bästa som hänt mig
och det hoppas jag att du vet om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0