:)

ojoj de går framåt snart 100 läsare på en dag ;)
haha Krilleboi akta dig för nu kommer en 
bonnatös som jag och snor dina läsare ;)
nä ja har inte så intressant  liv som dig och så...

wellwell
det blev inte hamburgare med bröd utan
kebab och pommes, mums ;)
ska äta snart men vet inte vad som serveras..
ingen träning för min del, vill inte att hela
muskeln ska gå av eller ngt :P

hittade roliga filmer på alla möjliga 
som jag suttit och skrattat åt.
De flesta med fia och mig, MINNEN och HUMOR ;)

får se vad som händer i mitt otroliga händelserika liv
ikväll, funderar på att skippa godis och sånt men 
händer det inget skoj får man äta,de är iaf kul ;)

Frågade syster 2 om vi kunde hitta på ngt den här veckan
nu när hon har semester och de skulle nog gå bra 
så de ser jag fram emot ;) haha

aja nu har jag inget mer att skriva mer än att jag ska äta nu :P
sen så tcker jag att jag blivit duktig på att skriva i bloggen nu :)
haha så fortsätt att läsa för då blir de roligare att skriva :)

PusssochHej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0