fasiken

dedär med leendet gick inge vidare.
är sur som en sur godisbit, nivet
de röda små flaskorna.
AJa skratta de kan ja iaf ibland men de
kan snabbt slå över, tjooohooo att man står ut!

har iaf ätit så hoppas de är de som surar ner mig ;)
blir snart att ta en promenad, känner att ja behöver
ta itu med mig själv. Har iaf upptäckt att ja inte är rädd
längre...  nu har ja tre skyddsänglar däruppe :)

vill också påpeka min storstädning i mitt rum som jag utförde
igår, blev fejjjnt och nu är de massa lila, fick lila gardiner,
en ny lila lampa och lila krukor och tro de eller ej men en lila duk med ;)
har även lila på alla fyra väggar, NICE JAO ;)

nu har ja inte så mkt mer på hjärtat ;)

Ha't braaaa
Pusss/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va bra att du tyckte att det blev fint =)

2009-08-22 @ 20:02:04
Postat av: mia

berättade mamma om sängen?

2009-08-22 @ 21:43:40
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0