Inatt

Drömde ja ngt helt otroligt :)
Jag och lina andeberg hoppade
bungy jump från ett flygplan.
fast då kanske de va en fallskärm XD
Helt sjukt va de iaf och ja kan fortfarande
känna den känslan som jag kände, helt
jäkla underbart va de däruppe, kanske är de ett
tecken på att ja kommer gilla höga höjder bara ja
ger mig fan på att ja ska upp på dom? ja vem vet ;)

Vaknade nu iaf med sprängande huvudverk och om
en timme ska ja möta Hansson och Lina Age för att
inhandla fika till vårt lilla äventyr på Vattenpalatsen ;)


Ikväll blir de min puss och sen sova tidigt, Uscha
de svåra är fan att somna och inte gå upp. iaf inte i början.
men är lite orolig att klockan inte ska ringa, fast börjar kl 10
så kan ju hoppas att man vaknar runt 8-halv 9 självmant :P

nu ska ja upp ur sängen och packa och lite sånt ;) 

Vi hörs!
Pussss/ Johanna

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha, vi får väl förverkliga den dååråå :D

2009-08-24 @ 14:24:06
URL: http://yacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0