Måndag

Snart är de dags för tha school again!
Jag är bajstrött och vill bara ligga kvar i sängen.
*Gääääsp på att*

Satt uppe ett tag igår och Pratade med Raquel.
Nu börjar vi förstå varandra haha de är skönt iaf ;)
Vet iaf att vi ska äta pizza en dag för de är galna i de ;)
Sen ska de få cykla till skolan för de va jätte oroliga hur
de skulle komma till skolan när ja sa att jag brukade
cykla eftersom de inte har med sig cyklar, naw stackare ;)
Jag virrade nog bara till de men hon förstod att jag skulle
sova iaf när Jag sa de, iaf ett steg närmare :)
Nä nu ska jag sminka mig och fixa med kläder, inte en aning
om vad man kan ha på sig, vädret är så ruggigt
Blir nog min nya kjol :)
Pussssss / Johhannna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0