Nehepp ingen som ville överraska mig inte :(

kom precis hem från träningen som gick väldigt bra:)
va lite förväntansfull om någon snappat upp min önskan
som ja skrivit och publicerat överalt om en fet chipsskål
och en bra film tills ja kom hem, men icke, var ju egentligen
syftat till en person, men nehe har man en trög pojkvän
så har man :P fick köpa mig chips och dip själv så nu ska
ja hoppa in i duschen sen gosa ner mig i sängen och 
kolla på wallander tror ja de blir :)

Puss på de / Johannna


Kommentarer
Postat av: mamma

Du fick ju både chips och dipp!!! Chippe dök upp!! och god kinamat efter träningen....vad klagar du på??? Puzz

2009-08-27 @ 22:46:16
Postat av: Johanna

lilla mamma jag skrev detta inlägg innan allt så " chilla" ;)

2009-08-28 @ 12:13:11
URL: http://johannalewandowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0