ny dag och nya möjligheter..

ja eller de lät väl lite för bra för att vara sant:P
men iaf så vaknade jag hemma hos fia!
eftersom jag börjar bli van att gå upp runt 6
så va ja uppe med tuppen. även att hon 
gick och lade sig redan vid halv 1 ;)
haha aja tog mig någon timme att få upp henne
de är ju faktiskt hon som ska jobba ;)
gick in till OK och köpte frukost :)
En fullkornsmacka och en pucko :)
blev en donuts med men säg inget ;)

Har även börjat dricka massa vatten!
tror att de är vätskebrist och annat skit som
påverkar hur jag mår och att ja svimmar och
de... hoppas de funkar iaf:)

Åkte hem från fia runt 12 för att kolla på tv och
chilla lite :) mor och far åkte till kalmar så varit 
ensam hemma så då passar jag på att pyssla
om mig själv :) Duschat och rakat benen VÄLDIGT
NOGA! inte ett hårstrå och de har nog aldrig hänt ;)
haha men de är Fräscht :) har även gjort fransk manikyr.
inte de lättaste ensam men blev hyffsat resultat för att
vara klumpfingrad som jag ;) haha

Snart kommer fia så då ska hon få föna mitt hår, HAHA
fick ju hon, ja städade faktiskt hos henne efter hennes och
jonas mysStund ;) Så lite får hon slava ;) ja vill ju inte
förstöra min manikyr heller, haha de lät som ja va värsta fin där;)

Ikväll blir det älsk:) mys och film- de behövs nu :)

20 dagar kvar sen så kan man kallas moster :)

Pusssss/ Johanna

Kommentarer
Postat av: mia

hahah näää inte då.. om 29 dagar då har JAG bestämt att den ska kika ut.. men du kan säga o minst 35 eller 36 dagar kan du garanterat kalla dig moster.. för då måste de ha plockat ut ungen om den inte kommer ut självmant

2009-08-12 @ 19:59:17
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0