orolig natt

Kom hem strax efter 12 inatt och kände verkligen att jag behövde sova!
Men telefonen gick i ett och fick reda på de ena efter de andra.
Kan inte säga mer än att jag är så stolt över Chippe.
Trodde aldrig att du skulle bry dig om en sån sak och knappast
ta kontakt och tacka själv. Men somsagt du vet att jag behövde någon
den natten och att kevin fanns där då, vilket jag är väldigt glad över!

Men för att klargöra detta för "Woff" fall hon läser så är inte kevin
min psykolog utan han skrev till mig just vid rätt tillfälle så !

Somnade tillslut och har drömt sånna drömmar asså!?

Jag är i mönsterås Vattenpalats och min förra chefs son va där.
Han pikade mig så de måste vara han som har ringt på dolt nummer.
Tack johanna att du inte svarade ;) haha

Sen är jag på någon festival eller stort jävla hus med massa lustiga människor.
Typ ibland kommer de något från himlen och de kommer ner en gul rök. 
om man andas in de blir man hypnotisera och går runt och försöker få med sig
andra för att åka till Tomten, haha nej ja är inte knäpp men ja vet i tusan
hur jag har fått ihop detta XD haha Sen får ja iaf panik när ja själv håller på att 
andas in röken och vaknar, då känner ja att de är  nog bäst att gå upp

Blev lite frukost som bestod av fralla med sallad och ost sen chokladmjölk till de ;)

nu blir de att kolla på sjukhuset sen ska ja åka och sola

Pussheej / Joohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0