Söndag

Det gick prima med dogwalken :)
Chippe fick gå med Tyzon
och jag fick ta en av barbros hundar, Cornelia :)
Jättesött va de och kul med för den delen ;)

Blev somsagt en sväng in till kalmar med
men blev ingen klocka utan begravningskläder
som blev en kjol och en tröja. blev icke en klocka
orkade inte med de, fick bli en till kjol ett linne och
ett par skooor :D, jah älskar skor :)
Och snart kommer min lila kavaj som jag beställt :)
WEEEEEI I love LILA :D

har även börjat försöka bry mig om mina tänder. typ
borsta jättenoga och länge plus efter varje måltid.
Ja, mina vänner vet iaf att ja är TandborstarN n°1
men nu är ja värre. Har icke berättat att jag ska få räls
nere OCH UPPE :( men måste bli av med mina fula huggtänder
där nere och då måste de på en räls där uppe med, aja blir
Ugly betty for a year men sen blir ja vacker igen :)

Har inte heller nämnt min spanjorska som ska komma hit
Virginia heter hon och hon jag och fia och hennes spanjorska
Raquel ska bo hemma hos fias mamma, nu när ja snackat med
folk som varit med om de innan är ja lite pepp faktisk. På något sätt
kommer vi nog förstå varandra  :)

Nu ska ja fortsätta mitt mysande i soffan med mina stjärnchips
och sen kolla på wallander tänkte jag :)
Imon blir de skola igen sen är de tisdag :)
mys ska de bli, and I love it :)
Pusssss / Johanna

Kommentarer
Postat av: mia

ååh du slapp inte heller.. usch de e inte så farligt bara i början innan man vant sig.. be om att få sådant vax i skydda me i början..

2009-08-30 @ 23:32:32
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Johanna

nä min klasskompis sa de att de gör ont i 1-2 veckor men är panodil va fjärde timme så går de över xD

2009-08-30 @ 23:43:47
URL: http://johannalewandowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0