trött

jahopp vaknade vid 12. sprängande migrän
och allt kändes bara blä. orkar inte mer
och nu bara längtar ja till skolan, kunna
göra ngt annat och verkligen ta vara på tiden
och njuta av den ledighet man får. detta sommarlov
har sugit röv! allt har hänt och ja känner knappt igen
mig själv längre!

vet inte vad ja ska skriva, är fortfarande ledsen och 
allt känns så meningslöst just nu!

Syrran fyller 27 och blir snart mamma så tiderna vänder,
får jag hoppas iaf :)

nu ska ja ut med ak, får se om chippe kommer sen, träningen 
är ju viktigare för honom så då skippar ja INTE ngn träning för honom sen ;)
haha Puss på de ;)

XXX / Johanna

Kommentarer
Postat av: Han som älskar dig mest

Haha jag har ju inte tränat på hela lovet så måste komma igång lite, klart jag skippar träningen för att vara med dig om du vill :)

2009-08-20 @ 18:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0