trust

inte för att de är så lätt 
men man måste iaf försöka
och ge alltingen en chans.Men i 
motvind tar man sig inte fram själv, 
man behöver en hjälpande hand!

Nu ska ja åka till algots och köpa med mig
lite frukt och dricka och kanske någon chokladbit
till resan mot bäckebo.Måste ha något att tugga på
så att jag inte blir hungrig under matchen jöö ;)
Haha johanna i ett nötskal vettni ;)

imon har jag bestämt mig för att ha denna minen HELA dagen!
det var länge sen man kunde se sig själv glad....


Pussss / Johanna

Kommentarer
Postat av: tina

choklad... Eller cola,!

Jag kommer springa till grillen varje timme sen när skolan börjat :p

2009-08-21 @ 17:25:23
URL: http://tiiliaberg.blogg.se/tiiliaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0