:)

Jahopp R.I.P MOPPEN får ja väl säga då :(
Skulle handla på statoil men anton den jäveln 
kan ju inte se sig för med sin Turkbil och kör 
rätt på den!  ja de blev skador och jag och 
chippe fick gå hem till mig med moppen,den låter
förjävligt OSTARTAD XD well well blir ju inte ja som
får paya :P Blev iaf att se JAGAD hemma hos mig.
Faktisk riktigt bra film :P sen blev de att bajka hem
till älsk, eller ah han bajkade och ja satt därbak
bus på de, sen blev de scary movie 1 och massa
fetande med chips och godis ;) myyyyyys :D

de va en lugn natt, chippe sov och drömde
inte ngt dumt som förra natten och jag fick sova länge :)
De gillas mkt mkt mkt :) haha mys like always <3
Jag kan inte sluta tänka på dig, du är underbar<3

blev match och låret höll inte ända fram men tillmästadels
iaf och de gillas med :) nu är de kaputt men de är smällar man 
får ta tycker jag ;) blev mys med älsk ikväll med, GILLAS !
eftersom han ska jobba imon tyckte ja att han skulle få sova själv
men de va lite smart tänkande från mig med så att ja me kan få sova ut (a)
I´m a bad person :P haha men de blir mys på tisdag istället för älsk tar ledigt 
för min skull, puppen då :)

nu ska ja glo på tv och massera mitt lår sedan bädda min säng
med nya lakan, gillas inte eftersom de inte kommer vara lika mjukt
och lukten åker ju bort :( Well Well nu kom fia så de blir nog tvn

Pusssheeej / Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0