Måndagar är fan värsta på hela veckan!

Jag lever i en sån jävla värld just nu.
allt som hänt mig är ju en droppe i Atlanten.

Ibland önskar man att man vore Gud som kunde
ställa allt till rätta och som kunde hjälpa alla..
Jag brukar kunna hjälpa andra, jag är van vid de
men nu går det inte och ja känner mig så hjälplös.

Vill bara säga att jag tänker på dig vännen.
Va stark så blir han med stark. Iaf försöker va de
för allas skull. Och ge inte upp hoppet. Allt är möjligt.
Bara man tror på det :)


Hinner med skolan galant och de går uppåt.
lagom och bra till lovet. jag behöver verkligen lov.
Måste få tid till mig själv och allt skit kan försvinna.
Nytt år kommer och jag blir äntligen 18 :)

Nu blir det Desperate Housewives och sen sisters and brothers.
God Natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0