Juldagen :)

hejsan hoppsan.
idag är det juldagen och då blir
de att fira lite mera jul med andra
syrran + hennes killes familj ;)
mer paketöppning blir det idag då :)
  • 2 tröjor
  • 3 precentkort
  • pengar
  • schampo och balsam ngt franskt :P
  • Termoleggings( varma som termobyxor fast de är leggings, fräckt va :D
  • glitterleggings
  • porrit underklädssett ;)
  • trosor
  • en digital fotoram i nyckelringsformat så har massa bilder på Alicia i den :)
  • och lite annat :)
nu har ja duschat och ska börja fixa mig, snart kommer syrran snart ;)
haha hoppas alla hade en finfin julafton för det hade jag iaf :)
och ikväll får man finbesök igen (a) haha Puss
Julhälsning från mig och Lisen :)

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Söta tjejor på bilden där! ;) hihi Du har ju fått många bra saker! :) Jag har oxå fått presentkort och det är väldigt bra! :) God fortsättning nu då...KRAM! :D

2009-12-25 @ 15:20:47
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0