Livet är kort, ta vara på de bäst fan du vill

hejsan!
Sitter i min säng och tycker synd om
alla som tycker synd om mig som inte
har ett liv. vafan vet dom om de lix. de
är inte så att vi snackar så speciellt mkt
plus att om dom har liv och springer runt
ute i minusgrader, kan dom då anklaga mig
för att sitta inne vid datorn när som själva inte
suttit där? nä precis. helgen har varit smockad
förutom på nätterna, dä ärre skype. men de hör
väl till lov att "dygna" och bara för att man är inloggad
eller ngt sånt betyder de inte att man sitter där.
Jaja de är ni som inte har ngt liv som bryr er om mitt
underbara liv.

Puss :)

Kommentarer
Postat av: ofeliat

vem är det som inte har n¨got liv egentligen, som snackar skit dygnet runt, palla göra en sån stor grej av att jag skrev att jag hata datanördar, ta inte åt dig istället då ?. helt sanslöss

2009-12-23 @ 10:16:41
Postat av: Anonym

och föresten underbara liv, du klagar ju på det hela tiden genom emo texter eller ? är det om något annat kanske. Jag pallar itne bråka men du ber ju fan om det! :P

2009-12-23 @ 10:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0