Måndag

hemma nu efter en heldag hos bigbig sister ;)

Denna dag har jag även kommit väldigt bra
överens med min käre far, vilket inte händer
så väldigt ofta men ibland går de faktiskt :)

Dagen började med att pappa kom in

P: Skulle vi inte åka kl 10?
J: Jo, vad är klockan då?
P: Tio i 10!
J: ojdå.

Jaja de va bara att slänga på sig kläderna och åka ;)
Senare när maria och jag styry klart med mitt hår
ringer jag hem för att snällt be om skjuts hem.

P: Roland!
J: Hej pappa, kan du hämta mig?
P: NEJ!
J: Varför inte?
P: Jag har tvättstuga och ska handla. När isåfall
J: när du kan, du kan ju handla med mig :)
P: NEJ!
J: Pappa skäms du över mig?

hahah då brister de hos maria och ja tror inte pappa heller
kan hålla sig så han säger bara ja okejdå ja kommer efter 4.

haha kuligt man kan ha men nu har ja iaf ingen utväxt, kanoners :)

Nu väntar jag på mat och är allmänt trött på vissa människor nu!


Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: mia

hahahah ja de var de roligaste jag hört på länge.. skall tilläggas att johanna säger -pappa skäms du över mig



i en sådan ledsam ton... ja jag kunde inte hålla mig..

2009-12-28 @ 17:55:36
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0