marknad, med mera :P

Torsdag den 9/7 vilket betyder Mås hamnmarknad :)
haha fia och ja va där halv 10, status påatt:D
tyvärr hittade vi inget kuligt och gick mest och funderade
på vart alla pensionärer kom ifrån xD haha kuuwl 

Blev iaf att jobba kl 13.00-19.15
Sen blev de besök av älskling.
De slutade inte så bra och han borde fan
tvätta min kudde som är helt svart nu av maskara!
men de löste sig och jag vet de jag behöver veta!

Fredag den 10/7 vilket betyder min sista dag på jobbet innan min långledighet :)
va kanske min sista dag med eftersom han inte kunde garantera att ja kunde kunde
jobba kvar, well well ja har inget emot att sluta. kommer aldrig palla skolan om ja inte får lov.
aja borde iaf sova nu eftersom ja snart drar till Ullared för seriös shopping, haha vi ska vara
först in, de lovar ja er ;)

men vi säger väl så :)

Pussheeeeeej 
jag älskar mina nya skor, ja ser världen från ett annat perspektiv nu asså ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0