Fredag

Jaha då åkte man på världens förkylning med TACK!!
Skulle då inte gått till skolan men men måste jobba ikväll, kommer dö!
Sitter här och ser dubbelt typ, knarkar halstabletter och längtar till kycklingen eftersom ja 
Måste äta ngt.. Efter lördagen kan ja ta de lugnt och bli frisk iaf. 
Får träffa finaste idag iaf ett tag sen ut till jobbet. inte pepp men måste ju lära mig och shit.

Får hoppas de har lite empatii imorgon så att ja slipper jobba 12-19 utan får gå hem tidigare
SNÄLLA REGNAAAAAAAAAA!!!!! :P


Eftersom jag glömde min mammas namnsdag säger Jag grattttiiiis nu och passa samtidigt på
att Gratta Åke på hans namnsdag så glöm inte de Chippe ;)


Nu ska ja fortsätta läsa om brott och straff haha kulkul :P

SeeeeeeeeeeeeYaaaaah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0