Fredag

Skulle egentligen ha jobbat men slapp;)
haha va ute hela kvällen med Ak och lina + några andra
Spelade kubb med Göran och Reine haha fyfan va kul de va :P
Sjöng en massa och tyvärr förlorade vi, och jag skyller på Reines
dåliga balanssinne ;) haha aja köpte massa godis och vräkte i oss
men vi frös en massa också, men de hindrade inte Mig Lina och AK att vara ute
så vi traskade runt i mås. tillslut blev de så kallt att vi bestämde oss för att gå hem.
Träffade Älskling och Co då. Men eftersom Chippe och ja har en deal så va de tvungen 
att följas. Men vi ska fuska imon för de blir inge kul annars ;P hahah Pappi har lite
kalas imon med, syrrorna + deras pök kommer så får väl träffa dom ett tag.

Men nog om de nu vill ja hämnas lite på älskling för att han har varit dum
mot mig hela veckan så ja ska avslöja att han är rädd för att plocka
upp rostade mackor från en brödrost. Jag skojjar inte när ja säger att de tog 3 min 
att få upp dom ur den, Efter lite " fan va varmt" " MEN" och "helvete" försöker jag
snällt säga till honom att han ska dra upp själva spaken och sen ta upp dom.
Ne då drar han upp spaken fort och tror att bröden ska flyga upp som på film
så att han kan fånga de i luften . haha ja han är en aning trög och jätterädd för 
att bränna sig den lilla tönten. Men jag tycker om han otroligt mycket ändå.
Va ju mkt skratt som kom fram iaf ;)
Du är den bästa Chippe och jag kommer inte kunna hålla mig efter lördag :P
PussPuss på finaste <3333

Nu ska ja sova, SeeeeeeeeeeeeeeeeeYaaaaaaaaaaaaaaaah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0