Kälmar med SP08

Yeah torsdagen spenderades med favvoklassen i kalmar;)
Fick lite sovmorgon men kom ändå springandes mot bussen.
Klagande på mina och fias skor direkt, hade klackskor.
Fint väder va de ska man ta joggingskor då eller? nejtack.

Blev iaf barran när vi kom in, fick göra egna tidningsartiklar och leka journalister.
haha som i 2an men aja va kul iaf, fick ihop 2 tillslut och sen blev de Thaimat :)
GottGott, sedan gick vi vidare till Kronanmuseet.redan sätt de så de va inte så intressant 
men hellre de än skola om jag säger så;)
efter det blev de rättegång. fattade inte så mkt för kom in mitt i men aja ändå kul att se hur 
de går till och så :P

Vi va lätt snyggast på stan med våra brills  ;)

Haft svenska och inte gjort ett piss aja sitter och nöter bdb :P
Slutar kl 3 idag sen kl 4 börjar jag jobba och gör de till 22.00.
Känner att ja kommer dega framför datorn ikväll sen, sug Röv HEJ!

Haha Pussheeej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0