Lördag..

Vaknade av att ja hörde någon skrika, trodde ja drömde och eftersom
 ja är bajs sjuk så helt vimsig tittade jag ner från sängen mot datorn
 sen hör jag något och hittar mamma ståendes där och skriker något jag inte förstår.
Men va är de får jag fram samtidigt som jag märker att min hals är dååålig.
Det åskar ute får hon fram, jag lyssnar efter och mycket riktigt pangar de utanför.
Jag tittar ner mot datorn igen och skriker att sladden är i. då förstod
 nog mamma att ja fortfarande var borta. haha
Så hon drar värsta om att datorn kan gå sönder då, och vipps
 va ja HELT VAKEN!  Aldrig att min dator ska gå sönder ;)

Haha tog långt tid innan jag somnade och förbrukat 
massa papper för snoken är dåwlig!
Vaknade halv 11 nu och mår piss, troligen feber men 
ska åka och jobba strax sen blir det att sova hela helgen.
Måste bli frisk nu.

Men vi höörs

SeeeeeeeeeeeeeYaaaaaaaaaaaaaaaah

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du var helt borta, till du hörde ordet

DATOR och SÖNDER!! haha då var du klarvaken =)

Hoppas du slipper jobba så länge idag.

Mamma får pyssla om dej i kväll

Puss

2009-05-09 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0