Måndag dåda

blev skola iaf, kände inte för att gå men ångrade mig halv 8 ;)
Skönt faktiskt eftersom jag börjar bli bättre och va skitglad idag :)
Sofia och jag på måndagar asså, me like ;)
-hur stavas shakespeare Fia?
- WzYt...
"Asgaarv"
- Men ärligt fia.
- Men lita på mig johanna shakespeare.
- amen troligt, hur stavas de?
- Shakespeare.
- Jaha va bra.
- Hur stavades de johanna
- Shakespeare
- Va, sa du tjocka spade?? XD hahahahah fifan de va kul.

Eller alla våra top models deltagare vi har hittat på skolan ;) 

Blev iallafall att följa med henne hem och chilla med chirre och datorn. Åkte hem runt halv  6 för att äta 
och sedan glo på fotboll. Haha kollade med Lina, Ak och Hanson. Fyfan ni är sjuka hahah. 
Våran lilla fanclub tjejer ;)
Nu blir de duschen och sedan massa massa godis. Gutt :)

Sov gott och ha en fortsatt trevlig kväll ;)

SeeeeeeeeeeYaaaaaaaaaaaaaah ;)



" Du är perfekt som du är älskling"
C <3 J




Kommentarer
Postat av: mamma

Var det en antydan till skolk....=)

Ja, en fanclubb behöver nog herrlaget ha=)

För de spelade ju inte så bra!!

Puss

2009-05-12 @ 10:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0