Måndag och Tisdag

jahopp chill i skolan senså blev de hem och chilla för att sedan åka och spela match
i bodabruk, vi kör fel och de blir snabb uppvärmning på kanske 13 min.
Gick piss i början och låg under med 1-0. senare under första halvlek blev de 2-0.
ingen kunde kommunicera med varandra och sånt hatar jag! fan sprang rätt på
dem som skulle skjuta och jag fick för det mesta med mig bollen fram. Bara ett svullet
och blått knä efter en hög spark i en nickduell. första halvlek slutade iaf 2-1 
och jag gjorde målet ;) haha  andra halvlek blev samma som första men lite mer taggning 
offensivt. Fick iallafall in en boll till OCH JA JAG ÄR STOLT ;)
matchen slutade tyvärr 3-2 till dom men jag va nöjd med min insatts iaf ;)

Tisdag:
Spanska nationella, svenskaredovisning,och Exel-prov. visste inte om ngt av de -.-
Skynda sig hem för att äta sen iväg på match som blev katastrof. så ingen kommentar.
älskling följde med mig hem sen och han åkte hem för en stund sen. myyyys ;)
mitt knä är galet blått,lungorna är pajjjjj, mår illa och fryser. vafan har ja nu åkt på?
aja nu ska ja sova iaf ;)

Pusssssheeeeeeej :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nog syns det att du spelat fotboll.

Knät så inte lite blått ut =)

Men du var duktig gumman

Puss

2009-05-20 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0