När fan får man leva igen?

ja de är frågan, har ju knappt tid med mig själv ens. 
Alltid är det ngt, Skolan,Fotbollen eller jobbet.
Blir knappt ngn tid med kompisar eller pojkvän
men försöker hinna med så mkt som möjligt.
Förra och denna veckan har varit den värsta i mitt liv.
Uscha vill bara lägga mig ner och döö, så är rätt
känslig nu så ballar för allt typ.

Men snart slutar skolan men då börjar man jobba på
riktigt, men man kan komma hem utan att ha ngt att utföra.
Då blir det mer socialt liv igen+ pengar så aja får stå ut.

Länge sedan man umgicks med bästefaan. åh de är SURT!
Men vf ska livet alltid bestå av tider och stress? 
Även länge sedan man träffade Älskling...
inte lätt med olika umgängen och intressen men men
Hoppas att vi kan ses på Måndag iaf, Vår dag då :)



Idag hann jag iaf med mig själv. Åkte in till kalmar och hittade
skolavslutningskläder iaf :D Blir nog bra iaf.
kom nyss hem och jag är helt sluuut. Gick ut med Tyzon
som hoppade ner från en kulle eller ngt liknande och jag
trodde han bröt tassen, Uscha grät som fan och sprang med
honom hem till mamma. Som tur är va de nog bara en "vrickning"
eller "stukning" men han skrek som fan så blev as rädd.
men han lever och de är ju bra. Nu blir de käk sen sova
eftersom NÅGON svek mig idag :P haha 


Men ha de så gött så hörs vi ;)

PössssssHeeeeej ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste organisera upp din tid bättre,

annars kommer du att gå in i den berömda väggen, gumman!

Hoppas att nästa vecka blir lugnare.

Tur att Tyzon inte bröt benet!

Lägg dej i tid!

Du behöver vila!

Puss

2009-05-27 @ 21:49:04
Postat av: mia

så kommer du känna när du flyttar hemifrån o jobbar.. man kan inte bara lägga sig ner me en påse chips o slappa utan allt annat skall göras.. så mitt tips.. bo hemma tills mamma sparkar ut dig!!

2009-05-27 @ 23:20:33
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: sofia

saknar dig

2009-05-28 @ 00:29:57
Postat av: Chippe

Jag är din, finns här för dig! <3

2009-05-28 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0