Söndag dvs GRILLNING ;)

Yeah vaknade kl 1 :) väldigt skönt att få sova ut :)
Fick då ett litet pling på msn av Mäddiee om Grillning på Linas holme.
Jag blev pepp haha ;)
Så halv fem var jag vid ICA och möttes av AK och Lina ! 
Blev storhandling haha skitkul och vårt motto va lix " born to be cheap! haha
Vi lyckades ganska bra tycker jag och sedan bar de iväg mot nydala !
Fan va jobbigt de va att cykla säger Jag bara ;)
Sen blev de att ro över till Holmen och det va MKT SOOOOL :)
Chillade lite och sedan började vi med grillen. Gick inte bra inte.
Haha Galet blev de så blev att feta oss på bröd, kladdkaka och chirre och läsk, GÖTT!
Hemfärd på kvällen efter nio. Det var mycket fint på himlen och ljust ute faktiskt. 
Sommaren är påväg nu, de känns :

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0