De sista..

vart ska ja börja..?
Som jag skrivit i tidigare inlägg finns
de inge rättvisa länge, inte heller respekt.
För de är väl de allt handlar om.. Respekt.
Jag finner inga ord hur människor tänker, inte
heller hur dom mår efter allt. Jag var ju trots allt
Den bästa.. Det känns så svårt att acceptera men
jag har insett att det är något jag måste göra..

De finns inga känslor kvar från ditt håll och de har
jag märk eftersom man gör slut på msn, man hör inte
av sig, man ser heller inget fel i att förstöra långa dagar
eller kanske de viktigaste, Ge mig en chans att visa.
Visa att jag vill detta och att jag kan ändra mig..
Jag vet att jag har gjort det och att det inte gav ngt...
jag har själv insett att jag inte kan vänta.. för då kommer
du ta mig när du behöver mig sen kommer jag bli sårad igen.
jag vet att ja ljuger för mig själv nu men de blir bäst så..
För allt har handlat om lögner, lögner lögner och åter lögner.

Nu till våra tider...
Det är så hemskt att det blev såhär men de va du som va omogen..
Först göra slut på msn sen ge de en chans, som egentligen inte va en
chans utan ett sätt att trösta mig, de gör mig bara mer och mer sårad..
Det gör så ont i hjärtat när någon bara sviker en, men nu är ja inte bara
sviken utan också sårad arg ledsen och helt jävla förkrossad. men du känner
inte så tillbaka utan är bara glad när jag säger att jag vill gå vidare. då är ditt
problem ur världen.. Kanske de men det är fler som kommer luras av ditt varma
hjärta som tillslut byts ut mot sten, en kall själ kommer och dödar någon annans...
Det är inte bara att vara vänner, för dina vänner betyder så jäkla mkt för dig och
ja kommer aldrig att betyda så mkt för dig, vårt förhållande va vårt och nu finns de
inte därför finns inte VI kvar heller. Du ska vara glad att jag ens vill vara din vän...

Men jag kommer aldrig glömma dig eller oss eller våra stunder, jag kommer inte heller
glömma din familj släckt och vänner och ja kommer aldrig glömma de 8 månaderna...
Det finns heller inga ord för hur mkt du betyder för mig och heller inte hur mkt allt har betytt.
Alla stunder med dig och alla fina minnen, de har funnits svåra tider men de är inte dom man minns...



Även att det är som det är kommer ja alltid att älska dig.
Tobias åke henrik enemark :'(

Kommentarer
Postat av: Rezzie

:( Inte så detta hjälper men...Hoppas allt blir bra.

2009-11-18 @ 09:40:55
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0