ena olyckan kommer sällan ensam xD

Ja men vem har sagt att man ska ha tur i livet?
inte jag iaf!!

Jag har ju i tidigare inlägg klagat som fan och varför inte fortsätta??
Well först killproblem och brustet hjärta, detta är nu lagat och fint :)
Men så kommer käften -.-
Räls uppe och nere, men detta är ju mitt egna val men ändån.
Plastringar mellan tänderna som från 29/10 tiills idag gjort skitont
och jag har inte kunnat äta,knappt. detta är idag inge problem.
Mitt nuvarande problem är dagens händelse. Krockade med annie och
Drog käken ur led och bröt ena tanden. ASSÅ DEN JÄVLA KÄFTEN IGEN.
Är skit försiktig nu eftersom jag inte vill att den ska hoppa ur le igen..
och ja vad ska tandläkaren säga på torsdag xD kanske blir två utdragningar
istället för en vilket leder till att Jag blir tandlös där fram i nederkäken sådär lagom
till Julafton -.- aja vi får se men ja vet att ja kommer ha förbannat ont och ja vill
bara att rälsen ska sitta där och snart ska av :P men men de kan ja ju bara drömma om :P
Tur att man har panodil ;)

Just nu sitter jag och läser ur min spännande engelskabok, Stormbreaker. inte ett dugg kul.
har 40 sidor kvar och dem ska ja ha läst ut till klockan 9, tror jag hinner faktiskt ;)
Då blir det Desperate housewives sedan Brothers and sisters och sedan datorn för att kolla
på Andra Avenyn ;P och som toppen över i:t blirre Chips och dip :)

..  har empatisolat med morsan så nu är man brun igen :)





Kommentarer
Postat av: Rezzie

hahahha neh du har inte tur lilla du! gör det fotf ont? Jag har svinont i käkarna, tandläkarn pressade mina tänder så man nästan trodde att han ville krossa käften på mig! känns as steeelt.

2009-11-03 @ 22:23:47
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0