Äntligen fredag!

Hejhopp :)

dagen började med att man vaknade runt 7 av en snarkpelle
bredvid örat. Snabbt ut med hunden eftersom det är det ända
mamma tjatat om nu när de är i ullared :P måste lyda mammi!
Sen så fixade jag mig och fick tillslut dra upp chippe eftersom han
hade en buss att passa. Men det var lättare sagt en gjort. men men
Allt kan inte vara mitt problem :P

Sitter just nu och har engelska. chill lektion och innan hade jag matte och jag
fattade allt :) woohoo ingen matte i helgen inte :P snart har jag lunch.
Typ chilli con carne, Well de får duga :P har bara geografi sen är det heeeeeelg :)
Me like!!!!

Blir att hitta på något med Fia och inatt blir det att sova hos Chippelippe:)
är det fredag så är det:) FREDAGSMYYYYYS

Men vi hörs sen :)
Pusshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0