:)

hmm ja jag ska vara ärlig, sitter på toan nu.
Ja folk gör de ibland och där är min tankeplats.
Ja funderar på allt mellan himmel och jord .
Läste nyss Fokis blogg. shit smycken med människotänder
lät inte frascht men kom på att alla mina 7 tänder(snart 8)
som ja dragit ut under mina 17 år så borde ja få ihop lite slantar
om ja kör på samma idé, inte sant :) haha lätt att de skulle bli
en succé :) haha ne fyfan va äckligt!

Aja nu har ja knallat mig till soffan och nu är de Paradise hotel :):)
Yes skiter i Gray´s anatomy nu :P

Vi Hörs!

Kommentarer
Postat av: Rezzie

sitta på toan å blogga är alltid kul :)

2009-11-19 @ 22:40:21
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0