God morgon ;)

Bakade kladdkaka, fixade med ljus och gjorde mig fin.
Jag kan inte göra med som din vän. Som tur var va de gott:)



Legat i min säng med hela rummet fyllt med tända ljus och massa
goa människor på msn som verkligen finns där och muntrar upp en:)
Det uppskattas till 1000 och jag önskar ja gett er den tiden ni kanske
behövt innan då ja bara fokuserade på mig själv och mitt ex.
Aja somnade gutt, drömmer om disneyland hmm ska ja åka dit snart
eller? haha blir helt förvirrad :P

Vaknade vid 11, skönt att sova ut. Åt rostade mackor med nutella, hade
fan glömt hur gott det egentligen är :) haha mums, men min tandställning
är ju cp så allt fastnar i plastgrejen i gommen XD haha ja de är räls fast på
insidan :P Gött för va inte riktigt pepp på att bli Ugly betty ;)

Nu ska ja fixa mig lite sen ut och gå, det är så skönt och bara gå runt runt utan
ett mål och verkligen bara tänka, eller ja inte tänka alls bara njuta av luften.
Testa jag lovar att eran dag blir mer öppen och ni kommer må mkt bättre :)

Fix sen kladdkaka sen ut ;) haha
Puss

Kommentarer
Postat av: Max

Låter som du tagit tid för dig själv!

2009-11-14 @ 13:38:37
URL: http://taxmannen.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja de har jag, de är jag mot värden så då är de ju jag som ska stå i centrum, right ? :P

2009-11-14 @ 15:00:10
URL: http://www.johannalewandowski.blogg.sei
Postat av: mia

go girl!!! kom du ihop liten ost svär sen då?

2009-11-14 @ 15:10:00
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0