inga ord

kom nyss hem..
Va hos en kompis och såg die hard 4.0
somnade och vaknade av att mamma ringde.
Fick sova där men nehe de gällde livet att komma hem.
Så satte mig på cykeln en lördagsnatt och nu ska hon
bestämma mitt umgänge. MEn okej ja ska ligga hemma och
böla. ja ska umgås med mig själv. tror du inte riktigt att mitt liv
redan är förstört , men okej då bestämmer ja om de på A.
Får inte ja träffa mina vänner får inte ni göra de.  då mår väl
båda bäst? för cykla ute halv 3 är inte så farligt!

ÄR ja inte tillräckligt ledsen redan? nä då ska ni förstöra den lilla
kompiskrätsen jag har kvar... Tack!

Kommentarer
Postat av: Mamma

För det första är vi dina föräldrar,och det är vi som bestämmer!! och du är inte myndig än!!! Sen att dit liv ser ut som det gör...är ju ditt val!! Inte vårt!!

Om du har något att säga mej!! Så tar vi det face to face!!! Inte i din blogg!!

2009-11-15 @ 16:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0