Jag är glad :)

man måste inse att man kan förlora allt,

men man måste sattsa allt för att bli glad av vinsten!


jag är inne i en pepp period, lix våga mer så vinner du mer,
de går inte att sitta hemma och glo. YO!
Här med lovar jag att ta tag i mitt liv och inte säga nej till möjligheter !
Jag lix måste komma ur mitt skal och visa världen vad ja går för!
För jag vett att ja kommer lyckas, kanske inte med min första dröm
men iaf med ngn ja kommer få de liv ja vill ha så länge ja kämpar.

ÅH ja har varit så glad idag :) alla människor är underbara och ja idag tänkte
jag: Låt allt passera för de är bara du själv som bestämmer hur ditt liv ska se ut.
haha jajemen är bara rädd för att bli ensam men man är aldrig de om man låter
folk komma en nära :)

Nu käkar ja vaniljglass med krossad choklad och lyssnar på julmusik samtidigt
som jag fövirrar **** med mitt snack haha H*n hänger inte alls med men ja
tkr om h*n ändå ;) haha haha hmm ärre en kille eller tjej wööööhoo liste ut
de ni som kan ;)
Snart sova så vi hörs i morgon :)

Kommentarer
Postat av: mia

ja tror på kille annars hade du nämn hon vid namn ;-)

avslöjad!!!!!

2009-11-19 @ 09:04:14
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0