Jahopp :PP

Ligger just nu i min säng.
Jag älskar de, fyfan så sköönt haha :)
Varit en lååååååång dag.
Fest hela lördagen och hemma seent.
Sova ngn timme för att sedan upp och träna fotboll.
Jag var nog som en jävla sombie för va inte alls med xD
Haha fan va macka med bara smör kan vara gutt! oja :D

Blev att glo på handboll lite sen dra och käka pizza.
Va hungrig tills jag såg pizzan, sen kände man sig fet när
man satt och åt själv medans lina och kevvan glodde på XD
Haha sedan blev det film och sånt hos Frasse.
Typ Sobierland eller vafan den hette haha bra men sjuk xD
och rolig med för den delen ;)
Bara haft ett leende på läpparna idag och meeeee liiiiike :):):)

allt för ens vänner lix och sabbar sedan för sig själv.
Kan inte förstå det men jag vet sanningen och jag mår
bra av den. Det är skönt att gamla människor dykt upp
i mitt liv igen. :) de betyder så jäkla mkt att det funnits
massa runt om en som tänk på en utan att jag vetat om de.
ÅH va glad jag blev, jag är älskad på annat håll :)

jaja man ska icke älta nene ;) haha
nu ska johannis sova så hade så bra
Och God Natt alla fina människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0