Johanna tackar!

Jahopp ja tkr de är fan då att jag aldrig har något att skriva
Så nu ska ja vara positiv  lite faktiskt och skriva lite snälla meningar :)
Först då Till min mammi:
Som är lika knas som mig och som är mamma
när hon ska men ändå en vän när det behövs :)
Puss I laaaaaaaaav YAaaahh <33

Sen Pappii:
Som köpte chips och dip till lilla mig så att ja
kunde sluta tjura och feta mig lite ;) Täääck !

Sen till mitt ansikte:
Haha nu skrattar ni säkert och tänker, men hallå vad har
hänt med tjejen lix. nä men jag behöver icke smink för
mina finnar är borta, och jag har faktiskt bara slutat äta
godis :P haha lätt att bli snygg och spara pengar för att bli
ännu snyggare. Yeah ibland klickar det även i min hjärna :)

Sen Kevvan förstås:
Han läser nog icke min blogg men en underbar vän som
ALLTID observera ALLTID ställt upp i ur och skur.
Med kloka ord och hans närvaro har jag börjat tänka på
mig själv och mina behov. Hörde senast av fia att jag förändrats
och blivit sååå mkt gladare. Jomenvisst vänner man inte trodde
fanns dyker upp när man behöver dom och ja Kevvan är en av dom!
Alla borde ha en vän som du lillen ;) <3

Sen får jag tacka för lovet:
Shit ja är hur utvilad som helst och skönt med en mjukstart.
Ska hoppa av matte C och ta de i 3an pallar inte trycket nu.
Mitt liv är för chill för det helt enkelt ;) och vore gutt med sovmorgon
på fredagar haha bus I know ;)


ÅHhh va skönt att vara snäll ibland men när man tänker efter finns det så mkt att vara
tacksam för helt enkelt. bara se förbi problem och störda människor så ordnar sig allt.
Men är pist of nu men ja har inte tagit ut de på någon en, eller någon men den personen.
Haha Jag tar åt mig av kritik och ska göra detta på det sättet du bett mig på. Munnen ska glappa nu

Tiiiing brothers and sisters nu sen blirre sängen. Sovmorgon i morgon sitter fiiiint :)
Pussheej !

Kommentarer
Postat av: Rezzie

"Allting rullar på som det ska Yo det går bra nu" hahah härligt att saker flyter på nu ;) för mig är det nog helt tvärtom! skönt att kunna hoppa av matten och ta det sen, tänk fall man kunde göra så med hela samhällslinjen? haha...livet är inte så lätt... Men nu ska jag inte förstöra din happymode :D



sv: hahahahaha Ja tänk vad tänder och tunga kan göra med en! mer än man anar iafl ;)

2009-11-03 @ 22:51:16
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW
Postat av: mamma

Älskar dej gumman!! Det vet du

sov gott

2009-11-03 @ 23:41:50
Postat av: Anniepie

Ska du säga! :P Din blogg var ju grymt snygg och du gillar med färgen lila ser jag ;) hihi Kram på dig!

2009-11-04 @ 09:03:40
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0