Måndag

Bla bla bla
Vaknade inte utav ngt.
Bara när mamma nämnde sovmorgon
flög jag upp. 08.12 vaknade Johanna.
Men men blev att sätta upp håret i en bulle
sen smink sket jag i eftersom jag är rätt sleten
ändå ;) haha vem bryr sig om tattare på min skola
ändå lix. För de finns de massor av, UScha!

Well nu lämnar vi detta och återgår till min dag.
Kom till skolan och hade Spanska. segt men aja
inte så mkt att tänka eftersom Ragna gör det åt oss:P
Blev matte sen och ja då va de bara doften av stuvade mackaroner
som lockade . haha sen maaat, käkade som fan för detta kan jag äta:)
Sen företagsekonomi men pallade inte så chill där med:P
Och nu svenskan då blir det datorn och snacka om min uppsats jaja;)
Haha turism sen slutar jag. då blir det plugg. Det är det ända jag har att
tänka på just nu och ja ngt som måste bli bättre ;)

Nu ska ja käka lite godis ;) Tjiiing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0