Tisdag

Ibland undrar jag vad som egentligen händer med livet.
Jag menar nu hänger jag inte alls med och jag fattar ingenting..
Det är så sjukt jobbigt men life is hard, de har sagts gång på gång.
Båda vill att vänskapen ska leva vidare men att inte bli accepterad
så är det lite svårt. Sen när förstörs två liv på grund av dem runt omkring.

Jag menar vänner ska respektera varandra och även störta även att de
inte håller med, det är ändå dina vänners liv det handlar om. Hans vilja!
Om de inte spelar ngn roll finns det ju såklart inget att göra.
Det ända ja kan säga är, Våga misslyckas men gör de med stil.

Yes nu ska ja fika ;)

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Jamen precis! :) Du har precis fattat poängen! ;)haha Gott med fika föressten! :)Kram!

2009-11-10 @ 20:03:34
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0