Torsdag

Hejhej bloggen :)

Haha uppe kvart över 6 och äta frulle.
Blev att sätta sig i bilen vid 7 och åka till
o-hamn för tandläkarbesök 07.50.
Tog bort mina ringar, Gutt tänkte jag men
de blev nya, tusan japp de va de ja sa haha
nästa torsdag blir blir de början till Ugly betty.
Men vafan snacka snygg ja kommer bli sen
då ;) haha avis kommer vara erat ord :P
PAIN kommer vara mitt XD
Men ska man bli fin får man lida pin som man säger.

Blev att sitta på Oscarsgymnasiet i massa timmar.
Aldrig blivit så uttittad men aja min skönhet som lös
där i korridoren säkert ;)
Men blev iaf att läsa de sidorna i Engelskan sen så plugga
företagsekonomi. Oja jag har slitit trots att ja inte var i skolan :P
Men men de är ju tur att det inte var jobbigt att göra någon nytta :P

Nu ska ja ner och käka en kladdkakebit sen blire spagge och köttfärssås.
Mumma Me like alot ;)

Hörs!
Pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Rezzie

Jo precis hon vid dörren :) den berättelsen fasta direkt! så jävla fin!

2009-11-05 @ 16:56:09
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0