11.00

jahopp nu har ja då sovit efter en lång dag.
Va på statoil och köpte popcorn och bullar ;)
sen så kom vi hem och skulle glutta på tvn...
Well well coctail var de så de blev att se den
trots att man sätt den redan. Satt och väntade
på barnhemmet som skulle visas halv 1.
Hard vill jag lova men de gick... som vanligt
så somnade jag i mitten och vaknade i slutet
så den va varke läskig eller bra, bara sövande XD

Satt i soffan och hörde massa ljud. trodde chippe
varit uppe och satt på tvn för att skrämma mig
men icke... gick då mot badrummet för att borsta
gaddarna då ja hörde röster igen.. trodde jag blivit
sjuk eller kunde höra spöken eller ngt sånt crazy!
Well vi gick upp och lade oss men ja glömde släcka
så gick ut i hallen för att göra de och såg då polisen
springa runt med ficklampa där hade ja svaret på rösterna ;)
Men då blev ja ju skraj vf pollen va här lix.. men somnade
snabbt ändå ;) haha
PUSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0