13.45

Mår som en fan asså
vill bara hem och sova och aldrig vakna mer :(
Orkar inget och sitter bara och tänker och har sån
migrän. men kunde inte vara hemma idag eller imon
så får inte deppa ihop helt...
Hoppas allt är bra med er iaf för är de ngt jag lärt mig
så är det att man ska kämpa för de som kämpar för dig.
Man ska inte slösa sin dyrbara tid på att vara ledsen, inte
heller på respektlösa människor, eller på dom som behandlar
en illa... men that's life and it will go on ..
Jag vet att jag är värd någon bättre,
men jag vill inte ha någon bättre... :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

What doesn't kill you make you stronger!

Remember to fight!

2009-10-12 @ 14:43:48
Postat av: Anonym

<3

2009-10-12 @ 15:38:25
Postat av: Anonym

tycker du ska vara tacksam för allt han har gjort mot dig istället. du är ju för fan alltid arg.. Varje gång ni bråkar så är det ju alltid tobias fel! :S Känner tobias väl och du borde börja inse dina egna misstag och ta vara på honom.

2009-10-12 @ 17:01:09
Postat av: Anonym

wow måste ha tagit en hel dag att skriva något så misserabelt. Jag är inte vidare kompis med någon av de inblandade men i ett förhållande kan man inte skylla på varandra. "There is no I in team". Har man ett förhållande är man ett lag. Det som drabbar den ena drabbar också den andra. Och som en kompis till Tobias är det väl självklat att du tar honom bakom ryggen? Du vet troligt vis bara det han har sagt, svårt att ta ställning då? Som utomstående tar man inte och håller någon bakom ryggen vill dem prata lyssnar man och ger råd inte håller med. Tror säkert att båda 2 är jätte fina människor och att om dem verkligen älskar varandra så kommer dem att inse vad dem båda gjort för fel, lära sig av dem och gå vidare.



What doesn't kill you make you stronger, remember to fight for what you want, not what you need!

2009-10-12 @ 17:23:51
Postat av: emmelie

oj oj oj, jag pratar inte ens med min syster längre för vi är ovänner om andra saker. Men att dissa henne i hennes egna blogg är INTE OK. Här skriver hon vad hon känner, och känslor är ALDRIG fel. Det är alltid två som träter inte en. Min syster är säkert inte oskyldig på något sätt. Men respektera att hon skriver om sina känslor. Har du inget bra att skriva så skriv inte alls! /pregzilla

2009-10-12 @ 19:23:25
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0