17.35

jag bara gör allt annat xD
blir så trött på mig själv ibland!
Well Well har målat mina naglar
ska bara på med glitter och pärlor
sen är de perfa! får ligga på tork nu
För ska träna typ om en timme så
måste börja tänka på att klä på mig.
De är istid ute så måste ha mucho ropa,
ropas eller vaafan de heter haha ;)

Aja min godisskål är snart tom så får
börja dyka i glassbunken när ja kommer hem
sen ikväll är de ju Desperate housewives och
brothers and sisters, och andra avenyn.
hinner med allt eftersom man kan se andra avenyn
på datorn(Y)  jajemen men då följer ja inte planeringen
inte inte bra Johanna Lewandowski. men men ibland får
man vara laaaat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0