19.13

nu är det en sånhär dag som man aldrig skulle ens ha
tänkt tanken att lämna sängen, eller ens vaknat!
Är ledsen och sur.. jag är tillbaka på ruta ett igen..
Jani ja har ju inte haft annat att göra än att tänka...
Detta är en blogg, alltså en slags dagbok som ja
delar med mig av mitt privatliv, right? Gash
då ärre ju helt tillåtet att säga va ja tkr och tänker
och även säga hur ja mår och känner, ja till och med
får ja försvara mig hur best fan ja vill... Haha gutt!
Well vet att de kommer kittla i fingrarna på "Anonymen"
Men Jag bjuder på att ;) tur att ip-adresser registreras ;)
nu ligger ja iaf och väntar på att pappa ska komma hem
med pizza, smaskens sen ska ja sova ja de ska ja fan göra ;)
Puss :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0