21/10

Varit ganska tyst från mig på sistone eftersom
ja inte ska prata om mina känslor över nätet
eftersom jag blir respektlös?!? Well Well när ja blir
arg blir jag för ärlig också och alla kan inte ta sanningen.
Men men nu har ja svenska och vill verkligen inte hem.
Orkar inte plugga hemma. ska plugga matte och företagsekonomin.
Matten kan ja bara öva lite på eftersom de sitter ganska bra men
man vet ju aldrig lix... företagsekonomin är bara att kämpa med
Monkan är ju sepe rent ut sagt, sämst är hon med!
Aja nu snackar vi om isländska sagor och jag är allmänt borta xD
Men men detta är dagens lista:
  • Skolan
  • Räkna matte i en timme
  • Företags ekonomi i en timme
  • sen ska ja äta och chilla lite
  • ta fram företagsekonomin i en timme till
  • Kolla matten
  • sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0